top of page
Backgroundcloud2.png

FAQ

Is slijm eetbaar? Nee! Probeer nooit om slijm op te eten, ook al ziet het er soms echt uit!

Vanaf welke leeftijd wordt het aangeraden om met slijm te spelen? Onze producten worden aangeraden vanaf een leeftijd van 6 jaar. Kleine onderdelen vormen een verstikkingsgevaar. Houd het uit de buurt van baby's en huisdieren (ook banken, kleding en haar). Ons slijm is trouwens ook zeker aan te raden aan volwassenen als ideale stress verlichter en ontspanningsmogelijkheid!

Kan slijm mijn handen irriteren of kan ik een allergische reactie hiervan krijgen? Koop onze slijmproducten niet aan wanneer je denkt allergisch te reageren op huishoudelijke detergenten, verf, scheerschuim, kunstsneeuw, piepschuim, lotion, klei, borax, glycerine, maïzena, zeep, geur- en of etherische oliën. Veiligheid van speelgoed is onze topprioriteit. Ons slijm is getest volgens de EN71 normen. Heb je vragen over de veiligheid of over andere zaken? Aarzel niet om ons te contacteren!

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden/geleverd? Bij bestellingen voor 20 uur 's avonds wordt je pakket de volgende werkdag naar de post gebracht. In uitzonderlijke gevallen kan dit wat later zijn. Je wordt per mail op de hoogte gebracht hiervan indien dit gebeurt. Afhankelijk of je leveradres in België of Nederland is, wordt je pakket binnen de 2-3 werkdagen geleverd door Bpost of Postnl. Wanneer je aankoopt voor een speciale gelegenheid bv. Kerst of een verjaardag raden we je aan om 2 weken vooraf te bestellen, zodat je deze zeker op tijd ontvangt! Afhalen in Stavele (8691) op afspraak is zeker ook mogelijk!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren? Controleer dit alstublieft voordat u uw bestelling plaatst, aangezien annuleringen niet zijn toegestaan. Af en toe kunnen we een annulering toestaan als je binnen dezelfde dag nog contact opneemt, maar alleen als het verzendlabel nog niet is afgedrukt.

Ik heb het verkeerde leveringsadres ingevuld! Als je een verkeerd verzendadres hebt ingevoerd, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij nog oplossen.

Mijn bestelling staat gemarkeerd als geleverd maar ik heb niets ontvangen? Indien je bestelling als geleverd gemarkeerd werd raden we je aan om eerst na te gaan of de bestelling bij je buren afgeleverd werd. Bpost kan vaak ook per ongeluk pakketten vroegtijdig scannen als geleverd. Je ontvangt ook steeds een Track en Trace code van Bpost zodat je je pakket op de voet kan volgen. Als het pakket nog steeds niet gevonden werd, kan je ons steeds hiervoor contacteren en dan zorgen wij voor een gepaste oplossing.

Mijn slijm is bij levering te plakkerig, hard of gesmolten aangekomen! Dit kan vaak gebeuren tijdens de verzending, vooral als er sprake is van extreem weer. Bekijk op de pagina 'Slijm gids' instructies over hoe je eventuele problemen kunt oplossen.

Accepteer je retouren? Onze missie is om de slijmen zo uniek en prachtig mogelijk te maken voor je. Soms kan het zijn dat het product niet aan je verwachting voldoet, laat het ons dan zeker weten mocht dit zo zijn. We willen je mening horen om ons slijm beter te maken. Alle slijmverkopen zijn definitief. We kunnen geen terugbetaling of omruiling voorzien wegens de natuur van het product en wegens hygiënestandaarden. Onze slijmen zijn volledig handgemaakt. De slijmen kunnen verschillen in kleur, grootte, textuur en geur. Dit is echter normaal, aangezien het handgemaakte producten zijn. De slijmen zijn zorgvuldig verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Mocht je bestelling alsnog beschadigd zijn, laat het ons weten en stuur ons een foto via info@fluffyslimes.be binnen de 3 dagen na ontvangst van je bestelling. We zorgen voor een gepaste oplossing. Verzendingskosten worden in geen geval terugbetaald.

Bestelling teruggestuurd naar afzender? Als je bestelling naar ons wordt geretourneerd vanwege een onjuist adres, neem dan contact met ons op en wij geven je een winkeltegoed voor het totaalbedrag van de bestelling.

Betaal ik verzendkosten? Gratis verzenden kan in België vanaf € 50 en in Nederland vanaf een bedrag van €60. Verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarin er geleverd dient te worden. Bij het afrekenen kan je de verzendingskosten raadplegen.

Kan je deze producten in een winkel kopen? Neen wij bieden deze producten enkel aan in deze online webshop. Het adres dat je ziet op onze website is dus geen fysieke winkel, dit is enkel ons administratieve adres! Bestelling ophalen of een cadeaubon is uiteraard wel op afspraak mogelijk.

Leveren jullie internationaal? Nee, wij leveren voorlopig enkel in Europa. Staat je land er niet tussen? Contacteer ons.

bottom of page